iZer – מערכת ניהול אינטגרטיבית לעסקים

בעל עסק ותיק או מתפתח? iZer , נעים להכיר – מערכת לניהול העסק שתוכננה במיוחד עבורך.

iZer מאחדת את כל הצרכים של העסק שלך תחת פלטפורמה אחת בענן.

מערכת ניהול עסק יעילה, קלה לתפעול, זמינה מכל מקום ומכל מכשיר, ומבוססת על ניסיון בשטח והבנה עמוקה של הצרכים האמיתיים של עסקים בישראל.

מסלול הזמנות - נייח

יתרונות המערכת

ניהול עסק כולל

ניהול עסק כולל

ניהול אינטגרטיבי של כל תחומי העסק – מכירות, מלאי, שירות לקוחות, כספים ומשימות. נגיש בענן מכל מקום.

CRM וניהול לקוחות ולידים

CRM וניהול לקוחות ולידים

מערכת CRM לניהול ותיעוד לידים, לקוחות, פניות, היסטוריות ותזכורות. כולל פילוחים,סטטוסים ודיוור חכם ב־SMS או WhatsApp.

ניהול גבייה

ניהול גבייה

שליחת דרישות תשלום, מעקב אחר תשלומים פתוחים והפקת דוחות גבייה.

ניהול ספקים

ניהול עסק כולל

קליטת מסמכים ומלאי מספקים, ניהול חשבוניות, תשלומים ומעקב אחר היסטוריית התקשרויות.

ניהול מועדון לקוחות ומנויים

ניהול מועדון לקוחות ומנויים

הגדרת מבצעים, צבירת נקודות והטבות, עם תזכורות מותאמות אישית לחברי מועדון.

מכירות והזמנות

מכירות והזמנות

קליטת הזמנות ממקורות שונים (קופה, טלפון, אתר), הפקת חשבוניות ומעקב אחר אספקות.

ניהול מלאי

מלאי, רכש ומחסנים

ניהול מלאי אוטומטי, ניתוח מוצרים, ספירות מלאי, הזמנות מספקים וניהול סניפים.

הפקת מסמכים חתומים דיגיטלית

חשבונות וחשבוניות

הפקת חשבוניות דיגיטליות עם חתימה מאובטחת, דוחות כספיים, סליקה לפי התקן המחמיר ביותר.

עובדים ומשימות

עובדים ומשימות

שעון נוכחות מובנה, דיווחים, דוחות משכורות, הקצאת משימות ומעקב ביצועים.

שליחויות

שליחויות

בניית מסלולים, ניהול אישורי מסירה ודוחות שילוח.

אתר מכירות איקומרס

אתר מכירות איקומרס

עדכון אוטומטי של המוצרים, המלאי והמבצעים גם באתר שלך – Wix ,Shopify ,WordPress ועוד.

דיוור

דיוור

תיוג ושליחה ממוקדת של מסמכים לפי תגיות דרך מייל, SMS או וואטסאפ.

iZer – כי עסק טוב צריך לנהל נכון

iZer היא מערכת ניהול לעסק שמחברת בין חזון לביצוע.
עם ממשק קל לשימוש, פונקציונליות רחבה, והטמעה מותאמת אישית, iZer היא הפתרון לעסק שמכוון קדימה.

הטמעה פשוטה ומקצועית

מעבר חלק למערכת חכמה, עם ליווי אישי.

  • התאמה אישית

    המערכת מותאמת במדויק לאופי וצורכי העסק שלך.

  • יבוא נתונים

    ממערכות קודמות, קבצי אקסל או תוכנות צד שלישי ומעבר קל למערכת החדשה.

  • הדרכה ותמיכה בעברית

    ליווי טכני ותמיכה אנושית מלאה בתהליך ההקמה, התאמה והטמעה של המערכת בעסק שלך.

צוות iZer מלווה אותך מהיום הראשון

מומחי iZer יהיו לשירותך מההטמעה ועד להצלחה בשטח.

דוחות מותאמים לכל צורך

כל הנתונים – במקום אחד, בלחיצה אחת!
כל דוח ניתן לסינון מתקדם ולייצוא, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה קורה בעסק, בכל רגע.

דוחות מלאי

תנועות, חוסרים, מוצרים חזקים לעומת תקועים

דוחות סליקה

פילוח לפי מקור המכירה: קופה, אתר או

דוחות מכירה

לפי ערוץ, עובד, מוצר או טווח תאריכים

דוחות עובדים

שעות, ביצועים, מכירות, השוואות בין עובדים

דוחות גבייה

מעקב אחר תזרים, המחאות, חשבוניות פתוחות

דוחות רווחיות

זיהוי מוצרים שבאמת מכניסים כסף או פחות משתלמים

שאלות ותשובות

האם ניתן לגשת למערכת מכל מקום?

כן! מערכת iZer הינה מערכת web הנגישה מכל מכשיר תומך אינטרנט.

המערכת מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים מכל התחומים – חנויות פיזיות, אתרי מסחר אונליין, נותני שירותים,
יזמים ועוד. כל עסק שמעוניין בניהול פשוט, חכם ואוטומטי של המכירות, הלקוחות והמלאי – ימצא במערכת
פתרון יעיל ומדויק.

כן, מערכת iZer מכילה מודול שעון נוכחות אשר מחשב שעות עבודה לרבות שעות נוספות.

כמובן, מערכת iZer ממומשקת עם מרבית פלטפורמות המסחר המוכרות כגון woocommerce
.ועודWix, shopify

כן, מערכת iZer יודעת לנהל מלאי מוצרים לרבות ניהול מלאי של תתי מוצרים, אם אתה מוכר מארז המכיל מגוון
מוצרים מערכת iZer תדע בכל מכירת מארז להוריד את כלל המוצרים המרכיבים את אותו המארז.

מערכת iZer מפיקה עשרות דוח"ות כגון דו"חות מכירות, סליקה, עובדים, הזמנות לא משולמות, ועוד, כל דו"ח
ניתן לחתוך לפי תאריכים, לקוחות ופרמטרים נוספים.

מעולם לא היה פשוט כל כך לנהל עסק!

מלאו את הפרטים ונשמח לתת לכם פרטים נוספים על מערכת iZER